Podepisování smlouvy

Jednoduchý přechod na jiného operátora v roce 2023

Už jen samotná myšlenka na to, jak otravný přechod na jiného operátora asi bude, nás spolehlivě odrazuje od toho, abychom učinili první krok. Přitom se nejedná o nic složitého ani otravného. Jak takový přechod k jinému operátorovi v roce 2023 pohodlně zvládnout?

Dnes již není nutné mít strach z těžkopádných administrativních procesů, jako tomu bylo v minulosti. Je to zejména díky tomu, že operátoři nabízejí snadné a rychlé řešení pro přechod k novému operátorovi. Zákazníci mohou získat novou SIM kartu a využívat nové služby ihned po aktivaci, aniž by museli čekat na ukončení smlouvy se stávajícím operátorem.

V současné době je možné, že si zákazníci ponechají své stávající telefonní číslo při přechodu na jiného operátora, což je velkou výhodou. Proces přechodu k novému operátorovi s ponecháním stávajícího čísla je relativně snadný a rychlý. Stačí kontaktovat nového operátora a požádat o přenos vašeho čísla. Po dokončení procesu přenosu bude vaše stávající telefonní číslo aktivováno u nového operátora.

ČVOP, OKU – kód pro přechod k jinému operátorovi

Kódy pro přechod na jiného operátora jsou čísla výpovědi, která jsou potřebná pro přenos telefonního čísla z jednoho operátora na druhého. Tyto kódy jsou důležité pro zajištění hladkého přechodu bez ztráty telefonního čísla. Mezi nejznámější kódy pro přechod patří ČVOP (číslo výpovědi opuštěného poskytovatele) a OKU (označení koncového uživatele).

Dříve bylo nutné mít pro přenos mobilního čísla k dispozici již zmíněný ČVOP kód, který bylo třeba vyžádat u stávajícího operátora. Už je to ale pár let, co je při přecházení třeba znát novější kód – OKU. Klienti by měli být schopni najít tento kód v zákaznické sekci u svého operátora. Díky modernizaci procesu by přechod k novému operátorovi dnes neměl trvat déle než tři dny, zatímco dříve trval i deset dní.

Jak probíhá přechod na jiného operátora s OKU kódem?

Proces změny operátora s OKU kódem je už v dnešní době relativně jednoduchý a rychlý. Pokud chcete přejít k jinému operátorovi, musíte nejprve získat OKU kód. Ten můžete najít v zákaznické sekci vašeho účtu, nebo si ho nechat poslat SMS zprávou. Váš současný operátor je ze zákona povinen vám tento kód poskytnout. Pak stačí kontaktovat nového operátora, sdělit mu kód, on ověří vaši identitu, sepíšete smlouvu a je hotovo.

Ještě jednou a přehledněji:

Získání OKU kódu: 14místný ověřovací kód, který najdete v zákaznické sekci u svého stávajícího operátora.

Nový operátor: kontaktujte nového operátora, doporučujeme vám si předem nějaké mobilní tarify projít. Samozřejmě vám nový operátor nějaký rád doporučí, není však na škodu mít všeobecný přehled za kolik se normálně nabízí.

Žádost o přechod: podání žádosti o přechod k novému operátorovi s uvedením OKU kódu.

Smlouva s novým operátorem: uzavření smlouvy s novým operátorem, který vám poskytne novou SIM kartu.

Aktivace nové SIM karty: po přechodu bude nutné aktivovat novou SIM kartu. Nový operátor vám poskytne veškeré informace, popř. se doptejte.

Zrušení smlouvy se stávajícím operátorem: v případě, že máte u stávajícího operátora smluvní závazek, bude nutné s ním uzavřít smlouvu o ukončení služeb. O tom naleznete více informací v minulém článku, kde jsme přechod k jinému operátorovi už probírali.

Celý proces by měl být hotový do několika dnů a bez větších problémů.

Srovnání mobilních tarifů

Díky naší nezávislosti jsme schopni poskytovat ucelený přehled všech mobilních tarifů na trhu a aktivně pomáháme lidem najít tu nejvýhodnější nabídku. Přizpůsobujeme naše služby potřebám zákazníků a nabízíme různé způsoby porovnání tarifů včetně konkrétních požadavků. Díky tomu mohou lidé snadno najít ten nejvýhodnější tarif pro své potřeby, bez nutnosti podstupovat složité procesy a náročné porovnávání nabídek sami.

Tarif pro seniory

Jen pro představu vám zde uvedeme jeden z nejvýhodnějších tarifů pro seniory – tarif šedesát plus. Máte-li zájem o jiný, neváhejte nás kontaktovat na čísle 799 512 512.

tarif pro seniory

Tarif s neomezenými daty

Tento neomezený tarif je vhodný pro uživatele, kteří nevyžadují velké množství dat, ale stále potřebují neomezené volání a SMS. Obsahuje porci dat, která by měla stačit pro běžné každodenní používání mobilního telefonu, jako je sledování videí, chatování a používání sociálních sítí. Měsíční limit je 6 GB dat.

neomezený tarif za 433 Kč

Sdílený tarif nejen pro rodiny

Podstata sdíleného tarifu spočívá v tom, že mobilní data, minuty a SMS jsou sdíleny mezi všemi uživateli tarifu, kteří jsou do něj zahrnuti. Můžete tak mít jeden velký tarif s velkým datovým limitem, který využíváte s ostatními uživateli tarifu. Díky tomu můžete ušetřit stovky korun měsíčně, protože by každý z uživatelů musel mít jinak vlastní tarif se svým vlastním datovým limitem. To je hlavní výhoda sdíleného tarifu.

nejvýhodnější rodinný tarif

Pomůžeme Vám vybrat nejvýhodnější rodinný tarif

Při výběru rodinného tarifu je důležité zvážit několik faktorů, jako je počet členů v tarifu, jejich individuální potřeby a spotřeby dat, minut volání a SMS.

Zvažte rozdělení služeb mezi členy rodiny. Mladší generace bude jistě více využívat mobilní data než volání. Větší objem volání přihrajte sobě a větší objem dat věnujte dětem. Pak je už na vás, jaké objemy u tarifů zvolíte.